Catie’s Recommendations: Lebkov

I’ve been blogging for a couple of years now and I’ve loved every second of it. I’ve been thinking a lot about the future of my blog lately and have decided that, although I love writing in English, I’m going to try out blogging in Dutch. Since most readers already are Dutch and comment in Dutch, and a lot of topics are geared towards Dutch readers, I think it’s for the best. If you don’t understand English, I’m sorry for changing this blog. You can use Google Translate.. or convince me to write in English as well! Let’s get started with the blogpost for today! lebkov-1Lebkov & Sons stond al lange tijd op mijn lijstje van ‘daar wil ik ooit een kop thee drinken’. Soms komt het er niet van, maar afgelopen donderdag was ik op Rotterdam Centraal en ik had de tijd, dus besloot ik om even naar binnen te glippen. Goede keuze!lebkov-2 Lebkov valt niet heel erg op in het straatbeeld, maar wanneer je hem gevonden hebt (bij de bussen naast het station) dan kan je er heerlijk even tot rust komen. Het viel me direct op dat het een lichte en grote ruimte was (met twee verdiepingen). Van werkend tot pratend, van jong tot ouder publiek, ze waren er allemaal. Ik voelde me dan ook direct thuis.lebkov-4Het aanbod is groot en bijzonder. Denk aan verschillende soorten sandwiches, soepen, salades, koffie, thee en lekker sappen. Ik koos uiteraard voor een sandwich met geitenkaas, want ja, geitenkaas kan ik niet weerstaan! Met de geitenkaas sandwich en rooibos thee ben ik aan één van de tafels gaan zitten die uitkeek op het busstation.lebkov-5Lebkov is ideaal als je op zoek bent naar betaalbaar en lekker eten om ofwel mee te nemen of daar op te eten. Ben je toevallig op het station, moet je wachten op je trein, of zoek je nog een locatie voor je eerste date.. Lebkov raad ik zeker aan!lebkov-3Zijn jullie wel eens bij Lebkov geweest? Welke sandwich nemen jullie?

2 gedachtes over “Catie’s Recommendations: Lebkov

  1. Karlijn zegt:

    Ik ben net vorige week voor de eerste keer bij Lebkov geweest in Leiden op het station. Ik vond de koffie erg lekker en het was een leuke plek om te zitten.

    Like

Geef een reactie

