Camomile Tea Candle van de Sint

Sinterklaas vieren wij als familie niet meer, nu wij (de kinderen) groot zijn en onze eigen families hebben. Dat betekent natuurlijk niet dat ik mijn schoen niet meer kan zetten. Toen ik hoorde dat de Sint in het land was, heb ik direct een kans gewaagd. En jawel hoor, ik was lief geweest dit jaar.

Het paste maar net in m’n schoen (hoe lief ben ik wel niet geweest?) en het maakte me super blij. De Sint weet namelijk altijd precies waar ik van hou! Met de winterse dagen op volle toeren is een kaars natuurlijk altijd fijn. En helemaal als het een geur kaars is van Yankee Candle.camomileteacandle-1Ik heb nog nooit een Yankee Candle gehad, maar ik heb hem al zo vaak langs zien komen in blogposts, op Instagram en op de rest van het internet. De geur is Camomile Tea en het ruikt inderdaad naar kamille thee. Hoe heerlijk is dat? Het leukste vind ik dat je de geur ook echt ruikt als je de kaars brand. Ik heb vaak geur kaarsen die lekker ruiken, maar geen geur verspreiden wanneer je ze aan steekt. Nu nog even uitvogelen waar je Yankee Candles in Nederland (of online) kan kopen!camomileteacandle-2Wat is jullie favoriete kaarsen merk?

4 gedachtes over “Camomile Tea Candle van de Sint

  1. corine zegt:

    Wat aardig van Sinterklaas πŸ™‚ Yankee candles zijn echt zooo lekker!
    Het schijnt dat er een zwolle een yankee candle winkel zit. Ik bestel ze vaak via internet. Dan bestel ik eerst de votives of de waxtarts. Als ik ze dan lekker vind bestel ik de grote versie. Ik bestel vaak via de site sensationalhome.nl

    Like

Geef een reactie

