Cadeau voor een foodie!

Afgelopen week bracht de postbode een verlaat verjaardagscadeautje (nog een dag het jarig-zijn-gevoel!). Dit pakketje had er voor gezorgd dat ik de hele ochtend luisterde of de bel ging omdat ik de postbode niet wilde missen. We hebben het natuurlijk over de FoodWeLove box.

foodwelovebox-3

Een maandelijkse (of eenmalige) onderdompeling in verhalen, delicatessen en bijzondere recepten, dat is de ‘box’ in het kort. In-het-niet-kort, betekent het dat ik nu een doos vol producten in huis heb die allemaal vallen onder het thema Italië! Het uitpakken gaf me stiekem het gevoel dat het Sinterklaas was.

foodwelovebox-1

Om eerlijk te zijn, ik ben gewoon een foodie in hart en nieren. Geef de schuld maar aan mijn ouders, want in mijn opvoeding is genieten van lekker eten een belangrijk onderdeel geweest. Dat is, naar mijn mening, ook het leuke aan deze box. Er kwamen producten uit die ik niet kende, die me inspireerden en die me allemaal verrukkelijk leken. En bovendien zijn het niet zomaar ik-kom-direct-uit-de-fabriek producten, want elk product heeft zijn eigen verhaal en achtergrond!

foodwelovebox-2

Met de bijgeleverde recepten ben ik de afgelopen dagen direct aan de slag gegaan en heb ik onder andere een kip gerecht met tomatenpasta, een kruidige penne pasta en een heerlijk warm tonijn lunchhapje klaar gemaakt. De verrukkelijke tonijn heeft mijn hart toch wel het meest gestolen. Bedankt lieve familie voor dit leuke verjaardagscadeautje, ik heb er van genoten!

De FoodWeLove box kost maandelijks €24,95, maar je kan hem ook eenmalig kopen voor €27,50. Of doe hem iemand cadeau!

Zijn jullie ook foodies of hebben jullie een andere passie? 

Geef een reactie

