Question & Answer a Day

Ik vind het heerlijk om een dagboek bij te houden. Niet alleen omdat ik schrijven leuk vind, maar vooral omdat ik jaren later alles terug kan lezen. Ik heb een dagboek bijgehouden zolang als dat ik me kan herinneren. Af en toe pak ik een oud dagboek erbij en brengen de verhalen me terug naar toen.

qaday-1

Toen mijn familie me in November vroeg of ik een verlanglijstje voor mijn verjaardag wilde maken schoot me te binnen dat ik ooit iets had gelezen over een Q&A a Day boek. Nu vind ik het altijd leuk om aan nieuwe projecten te beginnen, maar dit boekje past ook nog eens helemaal bij deze nieuwe fase in mijn leven.

qaday-3

Het Q&A a day boek stelt elke dag van het jaar een vraag die jij kan beantwoorden. Alleen, op elke pagina zijn vijf antwoorden mogelijk. In het boekje kan je namelijk voor vijf jaar lang deze vragen beantwoorden. Na vijf jaar kan je dan jouw antwoorden, gedachtegang van toen en verschillen per jaar teruglezen. Voor mij is dat helemaal leuk nu ik, na het afstuderen, aan een nieuwe fase van mijn leven ga beginnen. Maar in feite is dit gewoon altijd leuk om te doen!

qaday-2

Vragen die je kan verwachten zijn: ‘What’s your salary?’ of ‘What was the last thing you baked or cooked?’ of bijvoorbeeld ‘Should you trust your instincts?’. Op 1 januari ga ik er mee aan de slag! Ik ben heel benieuwd hoe het me gaat bevallen!

Het Q&A a Day boek is te koop bij bol.com voor €14,99.

Houden jullie een dagboek bij? 

2 gedachtes over “Question & Answer a Day

Geef een reactie

