Get Ready With Me: Kerstdiner

Eindelijk is het zover; de feestdagen zijn zo goed als aangebroken en de feestvreugde kan losbarsten. Ik neem jullie mee terwijl ik mezelf klaarmaak voor het traditionele kerstdiner in onze familie. Naast de gezelligheid van mijn familie, het lekkere eten en de kerstsfeer heb ik er elk jaar weer plezier in om wat extra aandacht en tijd te besteden aan m’n uiterlijk.

catiemccartney-grwm-1

Ik begin met een lekkere warme douche en smeer na het douchen mijn gezicht in met een dag crème van de Bodyshop (moisturizen ladies!). Met mijn haar in een haartulband ga ik aan mijn bureau zitten om mijn make-up te doen. Alhoewel ik nooit veel make-up draag en ik van een natuurlijke uitstraling hou, vind ik het leuk om er met Kerst er wat meer tijd in te steken. Ik ga voor, voor zover ik dat kan, de natural-maar-toch-feestelijk-en-jong-look.

catiemccartney-grwm-5

Ik gebruik:
Rimmel London Concealer
Dior Nude poeder
Dior bruine eyeliner (in mijn waterlijn)
Rimmel London – Scandaleyes mascara
Yves Rocher waterproof mascara (alleen onderste wimpers)
NYX blush – mauve
Dior lipstick en lipgloss

catiemccartney-grwm-4

Tijd om mijn nagels in de feeststemming te brengen. Ik lak mijn nagels met een perfect rood kleurtje en gebruik daarvoor de rode nagellak van Etos die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Als base&top coat gebruik ik er één van Rimmel London. Om mijn nagels snel te laten drogen, extra hard te maken en te laten glimmen, druppel ik er wat Drip Dry Lacquer Drying Drops van OPI op. Die ‘drops’ zijn echt geweldig!

catiemccartney-grwm-2

Met gelakte nagels en een opgemaakt gezicht steek ik mijn haar in een messy bun. Ondanks dat mijn haar niet echt messy wil zijn ben ik er tevreden mee. Met het kerstdiner wordt ik vaak snel warm en dan heb ik liever mijn haar opgestoken dan naar beneden. Ik trek mijn bordeaux rode en navy geruite jurkje aan, combineer dat met blauwe oorbellen en een blauwe panty van Hema en maak het af met mijn bruine schoenen van H&M. Done!

catiemccartney-grwm-3

Tijd om te genieten van alles wat Kerst met zich mee brengt! Fijne kerstdagen allemaal!

4 gedachtes over “Get Ready With Me: Kerstdiner

Geef een reactie

