Central Plaza Rotterdam: Amerikaanse kaarsen

Noem het een aanbeveling, een shopping tip of gewoon een dit-wil-ik-met-jullie-delen-moment, maar deze blogpost is voor alle liefhebbers van lekkere geuren. Een paar weken terug las ik ergens op het internet dat een winkel in Central Plaza tegenover Rotterdam Centraal (aan de kant van de trams) Amerikaanse producten van onder andere PINK en Bath and Body Works verkoopt. 

catiemccartney-centralplaza-2

Met de verflucht nog volop aanwezig in mijn nieuwe appartement nam ik deze week de tram naar Rotterdam Centraal om de desbetreffende winkel op te zoeken. Ik trof een ware goudmijn. Een winkel vol candles, room sprays, body mists en grote borden met SALE erop. Alhoewel ik de geuren in eerste instantie nogal overweldigend vond heb ik de tijd genomen om alle kaarsen te ruiken zodat ik een weloverwogen keuze kon maken.

catiemccartney-centralplaza-1

Ik ben behoorlijk kieskeurig als het gaat om kaarsen en de meeste pumkin achtige winter geuren spraken me dan ook niet aan. Totdat ik een three-wick-candle vond met de geur Seasalt & Maple Popcorn. Jawel, popcorn. Samen met een frisse citroen geurende room spray heb ik hem mee naar huis genomen. Het zal geen verrassing zijn dat het hier nu heerlijk ruikt. Zowel de roomspray als de kaars geven enorm veel geur af (zoveel zelfs dat ik de kaars steeds maar voor korte tijd aan doe!) en dat maakt me helemaal blij. Fijne winkel dus, ik kom zeker nog eens terug!

Geef een reactie

