Catie’s Week in Pictures #1

Als blogger is het goed om origineel en vernieuwend te zijn. Artikelen schrijven die niemand anders schrijft, rubrieken verzinnen die prikkelend en inspirerend zijn. Pakkende titels en interessante ideeën. En dat lukt soms ook aardig. Die ene keer dat jouw briljante idee goed uitpakt of jouw artikel een groot aantal lezers aantrekt. Alleen kan je als blogger in 2015 nog maar heel moeilijk het wiel uitvinden. Er zijn zoveel blogs en er is al zoveel diversiteit. Waarom ik dit schrijf? Omdat ik op veel blogs een versie zie van ‘een dag/week/maand in foto’s’. Noem het een dagboek, DIP, Day in the Life of ‘vierkante fotootjes’, ze hebben dezelfde basis. En dat is precies de basis die deze blogpost ook heeft, lekker origineel hè?!

Voor mij is het even aftasten wat jullie vinden van artikelen zoals deze, maar hier is mijn versie van ‘een aantal dagen in foto’s weergeven’. Over de afgelopen anderhalve week heb ik foto’s gemaakt van mijn dagelijkse bezigheden. Een kijkje in mijn leven dus!

catiemccartney-dagboek1-1

Een tijdje terug won ik een gave poster van byMiinti en deze werd vorige week met de post bezorgd. Ik heb hem in een IKEA Ribba lijst gedaan en hij hangt nu in de hal. Natuurlijk wordt er ook geblogd en sinds ik verhuisd ben heb ik een echte blogkamer!

catiemccartney-dagboek1-2

Ik maak niet veel selfies, maar net voordat ik een afspraak had besloot ik opeens deze ietwat verregende selfie te maken. Hallo! Na mijn afspraak nam ik de tram naar de markt bij Blaak (Rotterdam) en besloot ik een boodschappen wagentje te kopen. Erg hip zijn ze niet (ik zie eigenlijk alleen oudere mensen met zo’n wagentje lopen) maar ze zijn zó praktisch!

catiemccartney-dagboek1-3

Op de markt sla ik veel groente en fruit in zodat ik die kan gebruiken voor in mijn sapcentrifuge. Mmm druiven! Soms moet ik wel lachen om mijn ik-hoef-het-huis-niet-meer-uit outfits. Mijn Gryffindor broek met super zachte sokken, beide van Primark.

catiemccartney-dagboek1-4

Even relaxen in bed met mijn groene sap! Heerlijk! Zo kan ik de hele dag wel doorbrengen! Op donderdag ochtend moest ik veel te vroeg bij mijn oude studentenkamer zijn zodat de woningvereniging de inspectie kon afronden. Afgezien van een kapot lampje in de afzuigkap was alles prima in orde!

catiemccartney-dagboek1-5

Vervolgens voor het eerst met mijn fiets in de metro. Het regende en ik was te moe om te fietsen, dus ging ik het avontuur aan. Dat kan trouwens prima, tussen 9 en 4 uur is het toegestaan! Bagels en druiven voor lunch om mezelf op te vrolijken!

catiemccartney-dagboek1-6

Vrijdag was dit mijn uitzicht. Het was me al meer dan een week gelukt om mijn ik-voel-me-niet-lekker signalen te negeren, maar vandaag lukte het me niet meer. Een dag in bed dan maar. Goed eten als je niet lekker bent maakt me altijd weer blij!

En, wat vinden jullie? Moet dit een maandelijks thema worden? Of lezen jullie liever iets anders? En hoe zag jullie week eruit?

3 gedachtes over “Catie’s Week in Pictures #1

Geef een reactie

