Wat ik kocht op een winterse donderdagochtend!

Ik fietste ‘even’ het centrum van de stad in om bij de boekwinkel naar een boek te kijken en…. kwam terug met iets meer dan alleen een boek! Soms kom ik bijna elke dag wel in het winkel centrum, maar deze keer was ik er al een tijdje niet meer geweest en daardoor zag ik opeens allerlei leuke dingen! Tijd om het aan jullie te laten zien!

catiemccartney-shoplog-4

Bij ZARA was er volop SALE en vond ik deze mosterd kleurige dunne trui (€12,95). Dit soort truien zijn echt mijn favoriet. De perfecte middenweg tussen een t-shirt en een dikke winterse trui! En die kleur! Daar kon ik geen nee tegen zeggen.

catiemccartney-shoplog-3

Wanneer ik in de buurt ben loop ik eigenlijk altijd even bij Flying Tiger binnen. Voor diegene die deze winkel nog niet kent,  ga zeker eens langs! Wees voorbereid, want Tiger verkoopt hele leuke hebbedingetjes! Met twee kaarten en een notitieblok met ruitjespapier (eindelijk eentje gevonden!) stapte ik even later de winkel weer uit! Die kaarten zijn trouwens twee voor €1!

catiemccartney-shoplog-2

Bij Donner zocht ik het boek Als je mij vindt van Emily Murdoch. Ik zag gisteren de video van Ellis van der Miessen waarin ze de boeken die zij in Januari las besprak en haar reactie op dit boek maakte me nieuwsgierig! Ik zocht ook nog een nieuw telefoon hoesje en vond deze vrolijk en grappig! Ik probeer geen plastic tasjes te gebruiken en neem overal mijn eigen tassen naar toe. Dit ‘Eat. Sleep. READ. Repeat.’ tasje vond ik té leuk om te laten liggen. Boekwinkel Donner verkoopt verschillende versies van dit tasje en ze kosten €3,95!

catiemccartney-shoplog-1

En tenslotte laat ik jullie nog even mijn nieuwe schoenen zien! Al maanden terug gingen mijn blauwe VANS kapot en afgelopen week miste ik ze zo erg dat ik online deze grijs/bruine VANS kocht. Ik moet ze nog even inlopen, maar VANS zijn zo comfortabel en in deze kleur zijn ze super makkelijk te combineren! Ik kocht ze online met korting voor €59,95!

Een gedachte over “Wat ik kocht op een winterse donderdagochtend!

Geef een reactie

