Catie’s Favoriet #1 | Echosmith

Waarschijnlijk kennen jullie het nummer Cool Kids wel. Het werd de afgelopen tijd veel gedraaid en staat ook hoog in de lijsten op Spotify. Aan het begin van deze maand kwam het nummer Cool Kids in mijn persoonlijke afspeellijst op Spotify terecht (omdat ik het fijne muziek vind) en toen bedacht ik me dat ik helemaal niks weet van de groep die deze muziek maakt: Echosmith.

catiemccartney-echosmith-1

Echosmith bestaat uit vier bandleden die allemaal broers en zussen van elkaar zijn. Ze vormden deze band in 2009 en maken indiepopmuziek. Sydney, Graham, Jamie en Noah zijn met het nummer Cool Kids bekend geworden in Nederland, maar hebben daarnaast ook een populair album met de naam Talking Dreams.

Ze maken een heerlijk geluid; vol, upbeat en absoluut met die feel good vibe. Mijn meest favoriete nummers van dit album zijn natuurlijk Cool Kids, maar ook March Into the Sun, Tell her You love Her en Safest Place. Het fijne aan dit album zijn de verschillende nummers, sferen en teksten. Sommige zijn wat rustiger en andere behoorlijk luid, maar allemaal zijn ze heerlijk om bij te werken, te sporten of bijvoorbeeld de afwas mee te doen!

Wat is jouw #muziekfavoriet op dit moment? 

Geef een reactie

