2x Overheerlijke rijstwafel combinaties

Ontbijt, lunch of een snack tussendoor. Wat hebben we in huis? Waar heb ik trek in? Wat is lekker, wat is gezond en wat is een leuke combinatie? Vragen die we waarschijnlijk allemaal wel eens stellen aan onszelf. Daarom deel ik vandaag twee combinaties die ik vaak eet als ontbijt, lunch of snack!

catiemccartney-rijstwafel-1

Rijstwafels zijn ideaal als je geen brood wil eten, als je een lichtere maaltijd zoekt of als je je maaltijden wilt afwisselen met verschillende producten. Ik gebruik de AH Puur&Eerlijk biologische rijstwafels omdat deze lekker smaken. Uiteraard is elke rijstwafel geschikt voor deze combinaties, neem vooral wat jij lekker vind!

catiemccartney-rijstwafel-2

Misschien lijkt dit een vreemde combinatie, maar geloof me als ik zeg dat het super lekker is! Bij AH koop ik een zakje met Kips Kleintje Leverworst erin. In zo’n zakje zitten dan een handvol kleine leverworstjes (ideaal als je alleen woont!). Met wat plakjes komkommer erop maak ik deze rijstwafel voedzaam, gezond en fris!

catiemccartney-rijstwafel-3

Honing is echt een musthave in mijn keuken. Ik doe het in thee, cereal en dus ook op een rijstwafel. Om deze rijstwafel echt bijzonder te maken gebruik ik gezouten roomboter. Het knapperige van de rijstwafel, gecombineerd met de romige boter en de smeuïge honing is en blijft een heerlijke combinatie.

Wat is jouw favoriete rijstwafel combinatie? 

Een gedachte over “2x Overheerlijke rijstwafel combinaties

Geef een reactie

