Catie’s Week in Pictures #2

Enkele blogposts terug ging ik het experiment aan met Catie’s Week in PicturesDeze blogpost werd veel gelezen en dus neem ik aan dat jullie het leuk vinden om te lezen en zien wat ik gedaan heb deze week. Tijd voor nummer 2!

catiemccartney-dagboek2-1

Als je me op Instagram volgt dan weet je ondertussen al dat ik graag foto’s van Rotterdam maak. Op zondagochtend liep ik met mijn ouders door de stad en genoot ik intens van het heerlijke zonnige (durf ik ‘lenteweer’ te zeggen?) weer en maakte ik de eerste twee foto’s. ’s Avonds besloot ik spaghetti bolognese te eten en lag ik onder mijn warme deken naar series te kijken. Perfecte zondag!

catiemccartney-dagboek2-2

Maandagochtend had ik echt de flow te pakken. Ik ruimde mijn appartement op, deed de afwas van het weekend, rolde mijn roze yogamat uit en genoot van een yoga sessie en tenslotte heb ik de middag gevuld met het plannen en schrijven van de blogposts voor Maart! De roze gerbera’s kocht ik dinsdagochtend op de markt bij Blaak! Gerbera’s vind ik heerlijke vrolijke bloemen voor in huis!

catiemccartney-dagboek2-3

Ik kan niet te lang op de markt blijven hangen want ik heb een afspraak staan. Met de tram en de bus bereik ik de afspraak op tijd en vervolgens loop ik daarna toch nog even langs de Bodyshop om de Camomile Cleansing Oil te kopen die ik graag wil uitproberen. ’s Avonds heb ik afgesproken met twee van mijn beste vriendinnen. Bij Café Mart in de Markthal praten we, lachen we en delen we onze gedachten onder het genot van een heerlijke maaltijd. Facetimen met het thuisfront gebeurd als ik weer thuis ben. Wist je al dat katers ook kunnen Facetimen? Dag Tobbe! 

catiemccartney-dagboek2-4

Woensdagochtend: ontbijt op bed. Brinta en sinaasappelsap. ’s Middags neem ik de trein naar mijn broer en schoonzus. In de trein begin ik aan een nieuw boek: Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht. Misschien verschijnt hier in maart een boek review over op m’n blog! Aangekomen bij mijn broer gaan we met z’n drieën naar de nieuwe AH XL in de buurt. Wat een producten! Ik moest lachen om de hoeveelheid zelfscanners die beschikbaar waren! AH XL is zeker voor herhaling vatbaar!

Dat waren mijn afgelopen dagen! Scheen bij jou ook de zon zo lekker?

4 gedachtes over “Catie’s Week in Pictures #2

Geef een reactie

