Catie’s Favoriet: @HotDudesReading

Dat Instagram een heerlijke verslaving is, is bij iedereen waarschijnlijk wel bekend. Is dat bij jou nog niet zo? Lees dan vooral even door. Instagram is een fijne manier om je creativiteit te uiten, inspiratie op te doen en contact te houden met andere mensen. Even je gedachten op iets anders zetten door je feed, nieuwe hashtags en leuke accounts te volgen. Naast de accounts die ik volg, probeer ik ook steeds nieuwe accounts te vinden en hashtags te bekijken. 

catiemccartney-hotdudesreading-1

Mijn favoriet van deze maand is daarom een instagram account dat me al vaak heeft laten glimlachen. Het gaat om het account @hotdudesreading dat gerund wordt vanuit New York. Een combinatie van foto’s waarop jonge, aantrekkelijke, mannen in het openbaar vervoer een boek lezen (e-books zijn niet toegestaan!) met prachtige, en hilarische, beschrijvingen.

catiemccartney-hotdudesreading-2

Dit verslavende account heeft in de laatste paar weken veel nieuwe volgers gekregen en dat kan ik wel begrijpen. Het is toch leuk meegenomen om dit soort foto’s in je feed voorbij te zien komen?!

Mijn instagram account bevat dan wel geen hotdudesreading, maar je kan me wel volgen voor andere leuke foto’s! Ik ben altijd op zoek naar leuke nieuwe instagram accounts om te volgen. Heb jij een leuk account? Laat je gebruikersnaam achter in de comments en dan neem ik een kijkje! 

4 gedachtes over “Catie’s Favoriet: @HotDudesReading

Geef een reactie

