Home Decor: 6x Fijne Webwinkels

Als je mijn blog al een tijdje volgt dan weet je dat ik in januari verhuisd ben. Van mijn studentenkamer naar een eigen appartement in Rotterdam. Één van de leukste dingen aan verhuizen is toch wel het inrichten van de ruimtes die je hebt. In mijn geval van een studentenkamer naar een woon-, slaap-, blogkamer en keuken. Jawel, zoveel ruimte!

Als grote fan van alles rondom home decor en design was ik al jaren bezig met het sparen, oriënteren en verzamelen van spullen voor in mijn eerste eigen stulpje. Dat scheelt natuurlijk enorm als je dan uiteindelijk gaat verhuizen, maar toch was er nog veel ruimte die gevuld moest (of moet ik zeggen: kon) worden.

Het internet is echt een uitkomst als je gaat verhuizen of op zoek bent voor home decor producten. Niet alleen kan je makkelijker prijzen vergelijken, maar je producten worden ook nog eens thuis geleverd! Als je net zoals ik van home decor houd of juist niet weet waar je leuk online kan winkelen, lees dan vooral verder!
   catiemccartney-webwinkel-4

IKEA
Natuurlijk is IKEA een goede eerste optie. Als je geen IKEA showroom in je kamer wilt hebben kijk dan goed hoe je bijvoorbeeld IKEA basis producten (bijvoorbeeld een eettafel of bed) kan combineren met andere (uniekere) producten. Ik kocht bij IKEA onder andere mijn bureau, lijsten voor prints en lijsten planken waar ik erg blij mee ben.

catiemccartney-webwinkel-3

Fonq
Ken je Fonq al? Een online warenhuis met enorm veel keuze in woonartikelen. Fonq heeft een goede en snelle bezorgservice. Ik kocht bij Fonq (naar mijn mening) één van de leukste artikelen in mijn huis, namelijk dit prachtige dressoir van Zuiver.

vtwonen
Naast een inspirerend tijdschrift heeft VTwonen ook een gave webwinkel. Voor zowel grote meubelen als prachtige accessoires kan je hier terecht. Ik heb er zelf nog niks gekocht, maar kan niet wachten om iets leuks aan te schaffen voor de lente en zomer!

catiemccartney-webwinkel-5

Wehkamp
Voor mij een verrassing, maar Wehkamp verkoopt ook erg leuke woonartikelen. De bezorgservice is wederom snel en goed. Ik kocht bij Wehkamp onder andere mijn bank en stoel en daar heb ik totaal geen spijt van!

catiemccartney-webwinkel-1

Leitmotiv
Op zoek naar staande-, hang- of andere soorten lampen? Neem eens een kijkje bij Leitmotiv. Prachtige design lampen die niet alleen licht geven maar ook mooi in huis staan! Ik kocht deze koperen Leitmotiv bureau lamp.

catiemccartney-webwinkel-2

Society6
Een woning zonder kunst is naar mijn idee niet af. Daarom kocht ik over de afgelopen jaren hier en daar een leuke print. Een van mijn meest favoriete websites is die van Society6 waar een groot assortiment aan prints te vinden is! De bezorg tijd is wat lang, maar het is sowieso het wachten waard!

Wat is jullie favoriete webwinkel voor woonartikelen?

2 gedachtes over “Home Decor: 6x Fijne Webwinkels

  1. Karlijn zegt:

    Ik ben echt dikke vette fan van Society6. Mijn winkelmandje zit daar altijd vol (niet dat ik het ook echt koop maar goed) en er zijn telkens weer van die mooie nieuwe designs. X

    Like

Geef een reactie

