Catie’s Week in Pictures #3

foto-dagboek-april1Goedemorgen! Ik ben vandaag al vroeg op weg naar Rotterdam Centraal, maar eerst stuur ik met veel liefde en verjaardagswensen deze kaart naar mijn broer! Happy birthday! Ik neem op deze dinsdag deel aan een cursus ‘Schrijven voor SEO’ in Utrecht. Een hele dag vol met opdrachten, gesprekken en informatie! Wanneer ik ’s avonds weer op Rotterdam Centraal sta trakteer ik mezelf op een maaltijd van Julia’s Pasta!foto-dagboek-april2Een opgeruimde kamer, een opgeruimd huis! Ik ruim op, maak schoon en probeer nog wat klussen weg te werken omdat ik ’s avonds bezoek krijg! Tussendoor ga ik nog even op de fiets naar een vriendin in de buurt waar ik knuffel met lieve poes Tebbie. Daarna doen we samen boodschappen en genieten we op de fiets van het prachtige zonnige weer! Hoe lekker was dat!foto-dagboek-april3Verse bloemen in huis om extra te genieten van het lekkere lenteweer. Ik heb een rustige dag en besluit ’s middags de stad in te gaan. Ondanks het lekkere weer beland ik al snel binnen in de bibliotheek, waar ik rond snuffel tussen de boeken en foto’s maak voor mijn Instagram account. Daarna doe ik een rondje door de markthal en haal ik bij Albert Heijn mijn boodschappen. Een geslaagde dag!foto-dagboek-april4Ik ben deze ochtend bezig met allerlei taken waaronder het beantwoorden van emails, het schrijven van teksten en ik heb een interessante Skype call. ’s Middags kan ik het niet langer meer volhouden om binnen te blijven en pak ik de fiets. Ik breng een poosje door op een bankje aan de Maasboulevard en fiets daarna door naar het centrum waar ik in een Lifestyle Outlet dit vaasje koop! foto-dagboek-april5Soms moet ik wel lachen om mijn boodschappen. Deze keer zijn ze ook weer heel random, maar het is (door al dat lekkers) wel duidelijk dat het weekend is. ’s Middags komen mijn ouders om nog wat te klussen. Kijk! Mijn kapstok hangt! ’s Avonds is het feest en vier ik de verjaardag van mijn oom met mijn familie en een heerlijk etentje!

Alle activiteiten, het zonnige weer en lieve mensen maakten dit tot een leuke week!

2 gedachtes over “Catie’s Week in Pictures #3

Geef een reactie

