Vijf bekentenissen van een blogger

1. Blogposts die naar mijn idee niet goed genoeg zijn om gepubliceerd te worden, worden vaak het meeste gelezen en krijgen de beste reacties. Het gebeurd wel eens dat ik overweeg om een blogpost naar de prullenbak te verplaatsen, maar als ik hem dan toch plaats vinden jullie hem juist erg leuk!
 catiemccartney-bekentenissen-van-een-blogger-2

2. Ondanks alle tips van succesvolle bloggers om een niche te hebben, heb ik die na bijna drie jaar bloggen nog steeds niet. En stiekem vind ik dat wel fijn. Ik schrijf alleen artikelen die ik zelf ook zou willen lezen en dat loopt uiteen van columns tot boekrecensies.

3. Wanneer iemand die ik niet persoonlijk ken een reactie plaatst verbaasd me dat nog steeds en maakt dat me enorm blij. Het verbaasd me omdat ik soms (terwijl ik op mijn laptop deze artikelen schrijf) wel eens vergeet dat in principe de hele wereld mijn blog kan lezen. Het maakt me blij omdat elke bezoeker, elke lezer, elke reactie me inspireert en motiveert om te blijven schrijven!

catiemccartney-bekentenissen-van-een-blogger-1

4. Soms heb ik een dag (of nacht…) waarop ik ineens vier columns schrijf en talloze andere ideeën noteer. Daarop volgt meestal een week waarin ik niets schrijf en het woord ‘column’ niet eens in me op komt. Dat hoort erbij, zullen we maar denken! 

5. Mijn blog is meer voor me gaan betekenen dan ik ooit had gedacht. Wat ooit klein begon is nu uitgegroeid tot iets waar ik elke dag weer trots op kan zijn en plezier aan beleef. Deze blog is voor mij echt een ideale creatieve uitlaatklep!

2 gedachtes over “Vijf bekentenissen van een blogger

  1. Karlijn zegt:

    Okee, ik kan me dus serieus aansluiten bij alle vijf je punten. En daar zou ik een heel verhaal bij kunnen vertellen, maar dat doe ik lekker niet 😉 X

    Like

Geef een reactie

