Food Diary: Wat eet ik zoal?

Ik schrijf niet heel vaak over eten, maar ik hou wel enorm veel van eten. Ik ben een echte foodie. En dat is ook wel terug te zien als je door de foto’s in mijn telefoon scrolt. Ik ben vast niet de enige die foto’s maakt van wat ik allemaal eet. En als een echte blogger zag ik in al die foto’s een blog-artikel-in-the-making. Vandaar. Dit is wat ik zoal eet, ik hoop dat je er wat inspiratie uit kan halen!

food-dagboek-1

1. Zelfgemaakte komkommer sushi. Dit is echt zo lekker en je kan hiermee een heleboel restjes opmaken.
2. Wraps. Ik eet vaak wraps. Dan koop ik een pak van 8 meergranen wraps en eet ik ze met verschillende toppings verspreid door de week. Mijn favoriet is met roomkaas, komkommer en zalm.
3. Rijstwafels als lunch, als snack, als ontbijt. Ik schreef er eerder al een artikel over. Rijstwafels kan je overal mee combineren.
4. Soms eet ik ook gewoon brood. Omdat ik dat lekker vind. Het liefste eet ik Liefde&Passie Spelt brood van Albert Heijn. Avocado’s met chili vlokken doen het daar extra goed op!

food-dagboek-2

1. Een kleine snack voor het eten. Mijn ouders doen dat elke dag en noemen dat ‘het glaasje’. Ik maakte hiermee restjes komkommer, zalm, augurk en kaas op.
2. Haha, oeps. Lekker ongezond. Patat, een kant-en-klare hamburger en wat komkommer, augurk met balsamico om het in balans te brengen. Moet kunnen toch?
3. Lunch! Deze salade is verrukkelijk. Een combinatie van tomaat (het liefste cherry tomaatjes), kip en komkommer. Hierover doe ik dan een appel azijn dressing en tadaa!
4. Maïsbrood omgetoverd in een heuse sandwich. Ik kan me niet heel goed herinneren wat hierop zat, maar ik gok baby spinazie, iets van gerookte kip en paprika.

food-dagboek-3

1. Dit moet je echt een keer proberen! Dit is echt een van mijn meest favoriete ontbijt varianten. Halfvolle vanille yoghurt, met een assortiment aan noten (onder andere zonnebloempit, walnoot, gojibes) afgemaakt met overheerlijke aardbeien.
2. Haha, dit is typisch een Catie foto. Terwijl ik lunch eet ben ik alweer op zoek naar leuke nieuwe recepten. Lunch bestaat uit kaas, vleesbeleg, komkommer en avocado gemengd met citroen.
3. Deze salade is echt heerlijk! Pasta met makreel, ei, tomaat, komkommer, sperziebonen en een heerlijke dressing. Je kan het recept hier vinden.
4. En tenslotte natuurlijk een makkelijke, maar lekkere snack. Witte pitloze druiven met een paar aardbeien en een mineola. Dat is een kruising tussen een mandarijn en een grapefruit. Jumm!

Welke foto is jouw favoriet?

2 gedachtes over “Food Diary: Wat eet ik zoal?

  1. Barbara zegt:

    Wat ziet dat er lekker uit! Het valt me ook op dat je heel veel verse producten gebruikt en dat ook nog eens mooi presenteert! Erg leuke en inspirerende blog!

    Like

Geef een reactie

